niedziela, 22 lipca 2012

Perfumy

Jeśli chodzi o perfumy to jestem bardzo wybredna. Nie znalazłam jeszcze idealnego zapachu pasującego do mnie i chyba nigdy go nie odnajdę. Testowałam już wiele perfum od tych tańszych do tych droższych, na które musiałam dość długo zbierać. Nie jestem osobą umiejącą oszczędzać, więc trwało to baaardzo długo.
Będąc u babci zaopatrzyłam się w dwa nowe zapachy.
- Halle Berry 34.99 zł

  

 - Celine Dion parfums Belong 24.99 zł


A wy jakich perfum używacie? Miałyście, któreś z dwóch powyższych? Jeśli tak, to co o nich sądzicie?

Piosenka na dziś

2 komentarze:

  1. Ja używam Enigmy z Oriflame, mój ulubiony zapach zaraz po Playboy'u Play It Sexy ;)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama używa tego Celine Dion ^^ Mój ulubiony to Reb'l Fleur od Rihanny :)

    OdpowiedzUsuń