niedziela, 15 lipca 2012

Piątek 13....

Mi piątek 13 zaczął się niestety pechowo.... Zwracając uwagę mojej kotce która prawie zwaliła doniczkę z parapetu, uderzyłam głową o parapet. -,- Oprócz tego przykrego incydentu nic więcej się na szczęście nie zdarzyło Niedługo wyjeżdżam do babci, to będzie tydzień relaksu poza miastem, bez tych wszystkich samochodów.... To piękne chociaż dłużej bym bez tego nie wytrzymała. Przyzwyczaiłam się już do szybkiego tempa w mieście i brakowałoby mi tego.

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować kilka nowych ciuchów, w które się niedawno zaopatrzyłam, lecz pech chciał, że zepsuła mi się cyfrówka.... W związku z tym pokażę wam kilka zdjęć moich kosmetyków, które akurat miałam na komputerze.

Jeśli chodzi o tusz do rzęs to używam go codziennie, natomiast jeśli chodzi o podkłady, to nie używam ich latem, ponieważ moim zdaniem to nieciekawie wygląda. Jeśli na mojej skórze latem pojawią się jakieś niedoskonałości to korektor i lecimy.

 Tusz do rzęs (żółty) - Maybelline New York - The Colossal Volum Express 
 Tusz do rzęs (czarny) - Rimmel - Day 2 night
 O powyższych tuszach do rzęs mam bardzo dobre zdanie. Żółty tusz Maybelline pogrubia rzęsy, a czarny tusz do rzęs Rimmel'a znacznie wydłuża rzęsy.





Podkład - Lirene Sensitive
Podkład - Rimmel Match Perfection
Puder - Rimmel Match Perfection
Korektor - Rimmel Match Perfection
Firma Rimmel towarzyszy mi od początku mojej podróży z kosmetykami, mam nadzieję, że się na niej nigdy nie zawiodę i będę mogła również zakończyć swoją podróż na niej tak jak ją rozpoczęłam.

W związku z moim wyjazdem za miasto, chciałam wam się pochwalić jaką książkę kupiłam. Będę ją czytać podczas mojego wyjazdu za miasto. Jest to książka "Pałac północy", napisał ją Carlos Ruiz Zafón.
Szczerzę mówiąc przeczytałam już 3 rozdziały tej książki i moim zdaniem zapowiada się ciekawie.
Po przeczytaniu napiszę wam recenzję i czy wgl opłaca się czytać tą 286 - stronną książkę.
Poniżej macie zdjęcie okładki i krótki opis znajdujący się z tyłu książki.

Kalkuta, 1932 rok. Ben, wychowanek sierocińca St. Patrick's, skończył już 16 lat, więc podobnie jak jego przyjaciele będzie musiał opuścić dom dziecka i rozpocząć dorosłe życie. Tuż przed wyjazdem poznaje Sheere, swoją rówieśniczkę, i zabiera ją do Pałacu Północy na ostatnie spotkanie tajnego stowarzyszenia, które założył wraz z przyjaciółmi.
Gdy dziewczyna opowiada im tragiczną historię swojej rodziny, członkowie stowarzyszenia postanawiają jej pomóc w odnalezieniu legendarnego domu, który pojawia się w opowieści. Nie wiedzą, że właśnie natrafili na trop jednej z najpotworniejszych tajemnic Kalkuty. Płonący pociąg, dworzec widmo, ognista zjawa - to tylko niektóre elementy makabrycznej łamigłówki.
Coś, co musiało być niecodzienną przygodą, niebawem okazuje się śmiertelnie niebezpiecznym wyzwaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz