wtorek, 11 grudnia 2012

Winter night....

Pada, pada, ciągle pada.... Od tygodnia napie**ala śnieg bez przerwy. Mam już tego dosyć, straaasznie zimno jest ;/. W takie zimne wieczory najchętniej wzięłabym kąpiel przy świecach z intensywnie pachnącymi olejkami, wypiła gorącą czekoladę i nic nie robiła.
Ostatnio znalazłam w internecie Mydlarnia Leyla. Bardzo fajny sklep z gadżetami takimi jak sól morska, masło do ciała, peelingi, olejki, mleka do kąpieli, dosłownie jest tam wszystko jeśli chodzi o gadżety łazienkowe. Ceny są naprawdę atrakcyjne i jest tam wiele promocji.
Przeglądając to wszystko mam ochotę oddać się dłuuugieej kąpieli. Mam zamiar zamówić puder do kąpieli, sól morską, peeling cukrowy, balsam do ciała z masłem shea oraz kawior do kąpieli, a to wszystko w naprawdę atrakcyjnej cenie. 












Już dzisiaj zamawiam, nie mogę się doczekać kiedy te pachnące cudeńka przyjdą. Bardzo polecam wam zakupy w tym sklepie, szczególnie dlatego, ponieważ większość rzeczy jest na wagę.
Kiedy przesyłka przyjdzie oczywiście obowiązkowo pochwale się tym, a później dam wam recenzje :).




1 komentarz: