wtorek, 25 grudnia 2012

Christmas time

Chciałabym Wam na początku życzyć Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego 2013 Roku!
Przepraszam, że życzenia trochę z opóźnieniem, ale nie miałam okazji wcześniej

Ostatni tydzień szkoły mijał ciężko...
Niestety, a w sumie może na szczęście siedziałam  w domu z powodu choroby. 3 dni przed świętami mój dzień wyglądał tak:
WKD -----> Warszawa -----> metro - metro -----> Warszawa -----> WKD.
Zabiegana, aż do gwiazdki, zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę. Mam wrażenie, ze w końcu się na tym przejadę, ale póki mam wszystko pod kontrolą to nie mam zastrzeżeń. W ostatniej chwili upchnęłam gdzieś wizytę na lodowisku pod PKiN oraz zakupy w Złotych Tarasach.
Podczas Wigilii obżerałam się niestety za bardzo, teraz pewnie będę starała się schudnąć w kilka dni przed Sylwestrem... Jak zawsze liczę na cud xd.
Mam dla Was kilka zdjęć z tego jakże pełnego wrażeń tygodnia.










Dostaliście to o czym marzyliście na gwiazdkę? Chwalcie się w komentarzach.
Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to niedługo zrobię rozdanie. Jeszcze raz wesołych, spokojnych świąt <3.
Na koniec wszystkim znana świąteczna piosenka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz