czwartek, 14 czerwca 2012

HOLIDAY

Jesteśmy już coraz bliżej wakacji kalendarzem, niestety nie pogodą... A przynajmniej nie u mnie ;/ Mieszkam na przedmieściach Warszawy i nie czuję zbliżających się wakacji. Pogoda panująca tutaj dobija mnie i dołuje mam nadzieję, że w wakacje pogoda ulegnie zmianie i będę mogła wygrzewać się na słońcu całymi dniami. Przejdźmy do rzeczy.... W związku ze zbliżającymi się wakacjami chciałam wam zaprezentować dzisiaj kilka kostiumów, które ostatnio wpadły mi w oko.

Strój kąpielowy - CROPP
cena - 44.89zł



Strój kąpielowy - TopShop
cena - £ 27,00



Strój kąpielowy - TopShop
cena - £ 27,00



Strój kąpielowy - TopShop
cena -  £ 27,00





Strój kąpielowy - TopShop
cena - £ 20,00



Strój kąpielowy - TopShop

cena - £ 20,00



Spodobał się wam jakiś strój? Macie już jakieś plany na wakacje? Ja w tym roku nic nie planuje, te dwa miesiące będą jak najbardziej spontaniczne. Znając życie będę często odwiedzać Port Wisła i jakieś warszawskie kluby.  Jakieś domówki i melanże w plenerze to jest to w czym będę brać najczęściej udział. Dwa miesiące słodkiego lenistwa i rozrywki.... Ach... Będzie pięknie!

Piosenka na dziś






1 komentarz:

  1. widzę , że znaasz się na modzie ;)
    :p

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń