poniedziałek, 4 czerwca 2012

Welcome!

Nazwa bloga? Wybrałam taką nazwę, ponieważ moim zdaniem najbardziej oddaje to co zamierzam przekazać wam poprzez tego bloga. Nie rozmyślałam jakoś długo i poważnie nad nazwą, wybrałam pierwsze co wpadło mi do głowy i w jakimś procencie zgadzało się z tematami bloga. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj zaczniemy od ostatnio modnych i ciekawych elementów tzw. OUTFITU.
Ostatnio bardzo modnym wzorem jest flaga amerykańska. Moim zdaniem ten wzór stał już się nudny, aż do porzygu.... Prawie każda z nas ma w szafie coś z wzorem flagi amerykańskiej. Na początku rzeczywiście było to fajne i wszyscy się tym "jarali", lecz moim skromnym zdaniem teraz zrobiło się tego za dużo i zamiast być oryginalne stało się to po prostu pospolite i zwyczajne.... A przecież nie chodzi nam o to, żeby być kolejnym klonem tylko o to, aby się w jakimś stopniu wyróżniać i zaskakiwać swoim strojem.
No cóż.... Muszę powiedzieć, że kilka elementów "amerykańskiej" garderoby urzekło mnie a mianowicie biżuteria, shorty i kamizelki.











W tym sezonie również są modne jaskrawe (oczojebne) kolory. Bardzo fajnie wygląda strój w jakiś stonowanych kolorach, a do tego jaskrawe buty, torebka albo marynarka.








Zauważyłam, że wiele osób wprost szaleje na punkcie bandanek w tym i ja. Można je nosić na głowie jak i na nadgarstku. Po prostu się w nich zakochałam! <3







W tym sezonie bardzo modne są kolory pastelowe i miętowe. Macie tu kilka drobiazgów, nacieszcie swoje paczadła jak ja.










Na dzisiaj to wszystko co chciałam wam przedstawić. Mam nadzieję, że coś wam przypadło do gustu.
Do następnej notki, buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz